Irenen Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 Vi har vært på en liten telttur i Maridalen. Kjørte til Skar og parkerte der, og gikk deretter ca 3 km til Øyungen. Taxi er blid og fornøyd, mens Nora, som ikke alltid er så fotogen, ser teit ut i bakgrunnen: Jeg kjøpte ny vannapport til hundene på XXL, men den mente de var så kul at de stjal den fra sekken: Nora jakter på mygg: Og har stjålet anti-mygg-middelet "mygga": Hundene koser seg med et kveldsbad før sola går ned: Måke: Solnedgang ved teltplassen vår: Fine, nye teltet vårt. 3-mannstelt med to mennesker og tre mennesker er litt trangt når en viss nederlender breier seg ut over hele liggeunderlaget mitt: Nora plager Taxi: Taxi er pen og hakket mer fotogen enn Nora: Utsikt igjen: Jeg prøver å samle alle hundene på ett bilde. Nora vil kose: Viktig at alle ser hver sin vei når man tar bilde: Nora kan være ganske pen hun også: Gode Lunamor på over 11 år storkoser seg når det er vann å bade i (Ja, hun er nedklipt pga allergi og eksem) : Nora foran en foss: Nora og meg. Sånn her ser hun ofte ut når man skal ta bilder av henne. Som sagt, ikke alltid like fotogen Vi hadde en fin tur, og hundene var utslitte da vi kom hjem. Deilig 13 Siter
SiriEveline Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 Så ut som en flott tur med fine hunder 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 Å bytter gjerne, har så lyst på fjelltur med hunden men vinterveden må komme først. Ser ut som fin fin tur dere har hatt Siter
Gjest Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 gnahaha, jeg lol'er av Nora-retard-smil. I just love it Såååå gjennomsyra gooood! Siter
Irenen Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 gnahaha, jeg lol'er av Nora-retard-smil. I just love it Såååå gjennomsyra gooood! Hahaha! Skjønner ikke hva du snakker om 1 Siter
Irenen Skrevet 14. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 :lol: :lol: Mongotrynet mitt Siter
Gjest Skrevet 14. Juli 2013 Rapporter Skrevet 14. Juli 2013 Herlig! Vi teltet også ved Øyungen for nøyaktig en uke siden, veldig fin plass:) Siter
Recommended Posts