Guest vivere Skrevet 6. Juli 2013 Rapporter Skrevet 6. Juli 2013 1500 bilder idag som skal ned til 15. Vårherre vet hvor mange det blir i morgen som skal reduseres til ca 1% av totalantallet Her er noen relativt uredigerte Siter
Guest vivere Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Og her er et par - tre fra idag søndag: Siter
SoppenCamilla Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Skrevet 7. Juli 2013 Flink PO som legger ut flere enn ett bilde! Herlig! Skulle ønske jeg var der, men samtidig har jeg kosa meg sånn på hytta at det gjør ikkeno at jeg ikke var! 2 Siter
Margrete Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Og her er et par - tre fra idag søndag: Makan til flott ekvipasje har jeg faktisk aldri sett før! Selv ikke i lp har jeg sett to stk som har vært så inderlig glad i hverandre! Selv fig. smilte jo når de holdt på med denne hunden. Selv når de ble disket så smilte far. Noen ville nemlig ikke slippe figuranten på siste bittet, takk og farvel til deg ja. De lå an til å vinne hele driten, frem til eiesyk hund nektet å slippe. 2 poeng hadde de tapt frem til det bittet. Far var like glad i hunden sin han 11 Siter
Guest vivere Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Makan til flott ekvipasje har jeg faktisk aldri sett før! Selv ikke i lp har jeg sett to stk som har vært så inderlig glad i hverandre! Selv fig. smilte jo når de holdt på med denne hunden. Selv når de ble disket så smilte far. Noen ville nemlig ikke slippe figuranten på siste bittet, takk og farvel til deg ja. De lå an til å vinne hele driten, frem til eiesyk hund nektet å slippe. 2 poeng hadde de tapt frem til det bittet. Far var like glad i hunden sin han Det lyste glede av hele ekvipasjen Og noen fikk jammen fotografert dem også Siter
Mari Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Makan til flott ekvipasje har jeg faktisk aldri sett før! Selv ikke i lp har jeg sett to stk som har vært så inderlig glad i hverandre! Selv fig. smilte jo når de holdt på med denne hunden. Selv når de ble disket så smilte far. Noen ville nemlig ikke slippe figuranten på siste bittet, takk og farvel til deg ja. De lå an til å vinne hele driten, frem til eiesyk hund nektet å slippe. 2 poeng hadde de tapt frem til det bittet. Far var like glad i hunden sin han Ååh! Hvor er videoen?? Flotte bilder, vivere! Siter
Margrete Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Ååh! Hvor er videoen?? Flotte bilder, vivere! Jammen... ble jo fullstendig bergtatt og glemte jo slikt! Var Helle og PO som tok bilder, jeg brølte TA BILDE NÅ! Figuranten koste seg også med denne hunden 2 Siter
Margrete Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 og her er videoen av gruppe c Oh Så bra!!! Var du der i går? Kikket etter dere, men så ikke Siter
Guest vivere Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Ååh! Hvor er videoen?? Flotte bilder, vivere! KandakkeforlangeatviBÅDEskaltabilderogvideofilme.SAMTIDIG. Nei Makan Siter
Kennel XO Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Oh Så bra!! Var du der i går? Kikket etter dere, men så ikke Vi var der ikke dessverre... Gunnar skulle egentlig dømme, men så klarte jeg av en eller annen senil grunn å dobbelt booke oss og han måtte melde avbud. Men vi kommer sterkere tilbake neste år!! 1 Siter
Kennel XO Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Skrevet 8. Juli 2013 Synes vinnerene av årets NM og Master også fortjener videoen sin her. Henning Wold og Izzat - En fin ekvipasje Gruppe c gruppe Bhttp://youtu.be/LGul0026-kg 3 Siter
Imre Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 Flotte bilder! Selv var jeg der bare på lørdag og det var mange fine hunder der og veldig lærerikt å se Skulle egentlig ha vært med selv, men valgte å stryke oss og kommer heller neste år Siter
Imre Skrevet 10. Juli 2013 Rapporter Skrevet 10. Juli 2013 To som ikke deltok Lurer på om ikke den lille er en liten Knerteboer Siter
Guest Michellus Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 For et nydelig bilde! Veit ikke om det har kommet film fra B enda, men de var flotte å se på i C, Synd de disket, men de var nydelige å se på, på filmen! Siter
Maria Skrevet 11. Juli 2013 Rapporter Skrevet 11. Juli 2013 Jeg kan ikke en skit om ipo, men det er noe vakkert ved det altså. Jeg lar meg begeistre! Flotte bilder!! Siter
Margrete Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Lurer på om ikke den lille er en liten Knerteboer Det har du helt rett i Siter
shira Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Herlige bilder iriterende å bo så langt nord, har jo så lyst å drive med IPO Siter
Crush Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Var enkelt å gjennomskue hvilke hunder figurantene likte ekstra godt Siter
Recommended Posts