HeraHiromi Skrevet 4. Juli 2013 Rapporter Skrevet 4. Juli 2013 lørdag 6 juli skal Hvit gjeterhundklubb ha sin første spesialutstilling på rasen. Dommer var opprinnelig Ingo Bortel fra Tyskland, men pga sykdom ble det dommerbytte i siste liten til Arne Foss Utstillingen skal være i Trondheim på Klæbu travpark 43 Hvite gjetere er påmeldt, så er du interessert i rasen er dette en plass du bør ta turen denne helgen. Jeg kjører oppover til Trondheim i dag. Gleder meg! Siter
Stine Skrevet 4. Juli 2013 Rapporter Skrevet 4. Juli 2013 skal dommeren være 2 steder på en gang Hadde jeg ikke stilt selv på NKK på Lørdag skulle jeg tatt turen å titta 1 Siter
HeraHiromi Skrevet 4. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2013 skal dommeren være 2 steder på en gang Hadde jeg ikke stilt selv på NKK på Lørdag skulle jeg tatt turen å titta skal dommeren være 2 steder på en gang Hadde jeg ikke stilt selv på NKK på Lørdag skulle jeg tatt turen å titta Skal han være på NKK også? Fikk vite om det i dag, så det er nok noe som er skjedd raskt pga sykdom, han er ivertfall fantastisk som redder utstillingen vår! Mulig det blir endring på tider og slikt hos oss da Siter
Stine Skrevet 4. Juli 2013 Rapporter Skrevet 4. Juli 2013 Han skal bare dømme et par Mynder på NKK, så det går nok fint Vi skal stille for han på Søndag på NTK, synes han er en toppers dommer! Siter
Recommended Posts