yurij Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Var og hentet litt "hundemat" deriblandt indre- og ytrefilet av ku. Dette ble ikke menneskemat pga feber (hos kua). Er det ok å gi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Vettke? Kommer vel litt an på hvorfor kuahadde feber og om den fikk medisin, vil jeg tru? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Vettke? Kommer vel litt an på hvorfor kuahadde feber og om den fikk medisin, vil jeg tru? I know til den første og garantert nei til den andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Ikke mye hjelp her heller, jeg gir ikke sjøldaue dyr. Kunne vel gjort untak på dødfødte kalver, men det får jeg bare ikke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Den er ikke sjøldau altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Nei, skjønte det etterpå. Men feber betyr jo infeksjon av noe slag. Jeg hadde nok vært skeptisk - men samtidig så er nok reglene for strenge på menneskeføde også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Er det ikke bare å fryse? koke? dette og gi det? *fnis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Gav noe,frøs det jeg fikk plass til. Frysern er full så det ble gi eller kast. Ang koke så vil jeg ikke ha sånt opp på kjøkkenbenkene ol. Det er jo håndtert som hundemat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Men det er jo ikke noe problem? Man vasker jo etterpå uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Nei,æsj Sånt som er slaktet,kuttet og oppbevart til hundemat deler jeg i kjelleren og gir ute. Det er eklig å ha der man selv lager mat. Selv etter en omgang salmiakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penta Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Jeg spurte på en av de store råforingssidene på FB, og fikk til svar at det mest sannsynlig er ok. Se på kjøttet og lukt på kjøttet. Selv har jeg fryst kjøttet ned i et par uker og kommer til å gi litt om gangen og følge godt med på hunden. Men både kattedyr og hundedyr i det fri dreper jo ofte syke eller svake individer og spiser dem. Det går jo bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts