Tricolor Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Skrevet 29. Juni 2013 Uff, pc/en min har g[tt amokk. Den bytter om tegn og bokstaver s[nn. Hvat to do_____sp;rsm[lstegn blir strek, //// strek blir skr[strek, '''' og s[ videre. Hjelp! Siter
tm100011 Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Skrevet 29. Juni 2013 Har du kommet borti språktasten? Eller du har klart å trykke på en kode? Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Skrevet 29. Juni 2013 He he du har nok satt den til engelsk / amerikansk tastatur e.l. Hvis du skriver "tastatur" i startmenyen din og velger "endre tastatur og eller inndatametoder" skal alt stå på norsk.. Eller som over ja, se nede til høyre at det står NO der og.. ( ikke EN e.l. ) Siter
Tricolor Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2013 Hahaha, ja jeg hadde vært borti ettellerannet. Nå oppfører den seg som den skal. Takk for hjelpen! 1 Siter
KarpeSkrotum Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Skrevet 29. Juni 2013 Hahaha, ja jeg hadde vært borti ettellerannet. Nå oppfører den seg som den skal. Takk for hjelpen! Gjetter på at du har kommet borti venstre Alt og Shift samtidig. (som er hurtigtast-kombinasjonen for å skifte mellom språk) 1 Siter
Recommended Posts