Anette Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Har en IKEA tv benk som er 3 år gammel. Den er pent brukt, har en skjønnhetsfeil bak men er ikke synlig. Står på Røa i Oslo. Beklager mobilbilder! Har ikke Internett og kan finne noen bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Åh æsj, hadde jeg enda visst dette i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Jeg glemte å poste det :-P surret en stund. Sorry! Men den står der om noen vil ha :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Jeg glemte å poste det :-P surret en stund. Sorry! Men den står der om noen vil ha :-P Du har vel hatt nok å tenke på, men den hadde sikkert vært borte i går om jeg hadde visst det Satser på at det er andre her som trenger den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts