Alzenas Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Skrevet 27. Juni 2013 Hei! Dette er ikke ment for å stalke eierne fordi jeg ikke tror hunden har det bra, men bare fordi jeg ikke har hørt noe på lang tid og det gjør meg litt småbekymra. Vi har solgt en Whippetvalp sør i landet i fjor, og jeg har ikke fått kontakt med eierne på 6 måneder. Så jeg lurte rett å slett bare på om noen har sett henne? Hun er som sagt hvit, og nokså spesiell. Det finnes neppe flere av den fargen i Telemark, så om du har møtt en Whippetfrøken med den fargen så er det nok riktig Siter
IrisV Skrevet 3. Juli 2013 Rapporter Skrevet 3. Juli 2013 Jeg bor i Bø, kan ikke huske å ha sett hvit whippet i bygda her. Er jo aktiv i hundeklubben her, og har ikke sett noen på treningene her heller. Men om du sender meg en pm med navn så kan jeg jo se om jeg kan finne ut noe?! Siter
Alzenas Skrevet 15. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Ops, så ikke at det var kommet svar i denne. Tusen takk Iris! Jeg har sendt deg pm, jeg Siter
Guest lijenta Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Skrevet 15. Juli 2013 Jeg å bor i Bø og kan hjelpe til. Kan ikke huske å ha sett noen hvit wippet Siter
Recommended Posts