Taggen Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Richo halvnomesele m/refleks 55cm selges. Helt ny, kun prøvd og den blei litt liten til min hund. Selges 250,- Selger også en Dog treat maze. Large. Vanskelighetsgrad 2. Nesten ikke brukt. Det er et produkt fra Nina Ottoson. Selges 120,- Frakt kommer evnt. i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 hmm om selen vil passe min finsk lapphund tar jeg begge deler Hvordan kan jeg måle han for å se om den passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 26. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Nå vet ikke jeg helt strl. på finsk lapphund, men det står dette her: Regulerbar rundt mage. Halv nomeselen har innsydde reflekser slik at hunden ses godt i mørket! Opptil 55 cm rundt magen, 50 cm halsåpning. Passer f.eks til Bullterrier, Norsk elghund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Kan jo høres ut som det er riktig størrelse. Han er vel på størrelse med en elghund kan jeg tenke meg. han er ca 40-45 cm rundt halsen, større lengre nede på halsen mot brystkassen. Hva tror du porto vil komme på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Jeg vil ha leka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Kan jo høres ut som det er riktig størrelse. Han er vel på størrelse med en elghund kan jeg tenke meg. han er ca 40-45 cm rundt halsen, større lengre nede på halsen mot brystkassen. Hva tror du porto vil komme på? Husk at trekkseler skal sitte stramt rundt halsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Husk at trekkseler skal sitte stramt rundt halsen Da blir den nok for stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Hvem skal ha hva? Gi meg bedskjed :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Hvem skal ha hva? Gi meg bedskjed :-) Jeg vil ha leka pm meg med opplysningene du trenger, og de jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Jeg vil ha leka pm meg med opplysningene du trenger, og de jeg trenger. PM sendt Er en som skal prøve selen i morgen, så mulig den blir solgt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Selen er fortsatt til salgs, den passa ikke han som prøvde den :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Ingen som trenger sele? Dette er billig, under halv pris for en sele som kun er testet http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=7&prodid=16964 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts