Gå til innhold
Hundesonen.no

Plutten søker nytt hjem

Recommended Posts

Verdens nest beste plutt (etter min egen :lol: ) søker seg ny eier, så videreformidler denne for en bekjent :)

«Plutten» ønsker seg ny interessert eier!

«Plutten» er en golden retriever født den 28.04.13. Han og jeg ønsker oss en ny eier til han. Det er mange som har ringt og ønsket seg han, men jeg vil gjerne at han kommer til en eier som enten selv kunne tenke seg å være med på utstilling eller i hvertfall kan låne han ut til meg. Jeg hjelper så klart til med klipping og utstilling og kommer ikke til å okkupere alle helgene til ny eier!

«Plutten» er etter NORDUCH FREECH NOV10 LP1FD1 Dewmist Side By Side og Bildvin's Blue Breeze. Bris har hatt et kull med Miles tidligere hvor både helse, eksteriør og gemytt ble veldig bra! Grunnen til at jeg har gjort kombinasjonen igjen er at jeg mistet min Snø i en tragisk ulykke. Tilbakemeldinger fra valpekjøpere i forrige kull er veldig, veldig bra – og faktisk har en nå kjøpt en helsøster til den de har fra før!

Pappa Miles er nordisk utstillingschampion og ble også svensk freestylechampion forrige helg. Han er en gutt med futt og humør – og dette er noe vi trenger på golden. Nå i sommer skal jeg på freestylekurs her i Norge sammen med Miles og hans eier. Miles går også lydighet klasse tre og har gjennomført MH. Bestefar Sidney (Dewmist Silkventure) har også titler i mange land, og har avlet veldig sunt og friskt med godt gemytt.

Mamma Bris kommer fra et kull på 10. En bror ble eksportert til Sverige og har cert der. Fire søsken er stilt i Norge med bra resultater (hp, ck). Bris har selv tispeplassering som beste resultat. Hun er ikke stilt igjen siden hun hadde første kullet for litt over to år siden, men det blir gjort når pelsen kommer igjen etter dette kullet. Bris har gått jaktkurs, menneskesporkurs og blodsporkurs. Det er nok blodspor hun mente var morsomst.

Jeg er på utkikk etter et hjem der valpen får den kjærligheten, oppfølgingen og stimulansen den trenger, og hvor den blir foret og mosjonert ved hjelp av mine råd for at valpen skal ha best mulig forutsetninger. Kjempefint om ny eier vil aktivisere utover de vanlige mosjonsturene!

Kan du gi plutten et godt hjem, eller om du har spørsmål kan du kontakte Signe på:

signe.sangnaes@online.no eller tlf 91685157

Eller se http://www.bildvin.com/

8587_629366130406751_1471712519_n.jpg?oh

Plutten

1001446_629364837073547_1682164985_n.jpg

Pluttens pappa

1044111_629365923740105_1998390885_n.jpg

Pluttens pappa

1013660_629364850406879_275763603_n.jpg?

Pluttens mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...