Aya Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jeg kan skrive under på Åsa Larsson sine, de elsker jeg! Og hvis du vil ha en litt annerledes krimserie, sjekk ut Janet Evanovich sin serie om dusørjegeren Stephanie Plum. Veldig fargerikt, hysterisk morsomt, steamin' hot og spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spotty Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Det er en fransk dame som skriver under pseudonymet Fred Vargas og hun en rekke bøker med overraskende morsom og pussig detektiv (politi). Det er kjekt å finne noe som stikker seg ut fra strømmen av såkalt samtidsrealisme eller eventyr (dan brown). Den er veldig lett å like. De som er tilgjengelig på norsk handler om comissaire Jean-Baptiste Adamsberg, en pussig skrue som følger sin egen intuisjon og vinner på det. Det er flere titler tilgjengelig på engelsk (/fransk for de som er så avansert ;-) ). Jeg leser The Three Evangelists nå, og fryder meg over måten hun beskriver på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts