Bananen Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Finnes det et myggmiddel til hund som ikke lukter, og som ikke har masse kjemikalier i seg? Kamar reagerer veldig mye på snodige lukter. Jeg hadde et myggarmbånd til meg selv engang, og da holdt han seg flere meter unna. Ser ikke at det funker å evt. spraye noe sånt på han med lukt på ... Tips, anyone? Myggen elsker ham. Og meg (kanskje pluss om det fungerer på meg også?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Eton Myggspray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 19. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Noen som har prøvd denne? http://www.amazon.com/Shoo-Tag-Dogs-Mosquito-Single/dp/B003Q3SRWG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts