Nirm Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Noen som har erfaring med å sykle med hundene i et slikt feste? Linestang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Nei men bra iniativ, jeg lurer på det samme så slapp jeg starte tråd.... Har erfaring uten da og det er jo bare at lina går i hjulet.. Kickbike har noe det samme. http://kickbike.no/kickbike/utstyr-og-deler/hundefeste/ Har noe utfordring med feste på nye sykkelen min og må se på alternativer, flere anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Ikke erfaring, men har lyst på Jeg fester dyrene direkte i styre med strikkline og har opplevd å få linen inn i dekket når dyret plutselig krysset over på andre siden. Heldigvis i lav fart, og antagelivis derfor den gikk inn i dekket også. Personlig syns jeg den linestangen ser litt klønete ut med tanke på at den skal "surres" fast helt bak til setet. Noe sier meg at det blir ett prosjekt å klare feste den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Den til kickbiken så jo litt mer handterlig ut. Enn stang helt tilbake til setet. Bandt mine bare i ramma i går, og merka jo at båndet kom av og til i hjulet når det ble for slakt... Og sykkelen min passer ikke til springer helt (jeg får den i beinet uansett hvor jeg setter den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Jeg har sånt feste som i første posten (kjøpt fra seleverkstedet). Det funker fint det. Jeg tror det er en fordel at draget kommer i setestanga som har vekta di oppå seg, og ikke forhjulet som den andre.Mer stabilt med feste i setestanga og kan ikke vri styret rundt like lett. Veldig enkel å ta av og på. Syns den fra seleverkstedet funker fint jeg. Så lenge hunden går med ca stram line. Det er fortsatt mulig å få lina i forhjulet, men da må hunden bråsnu ut i grøfta på andre siden... Men jeg syns springern eller bare et bånd i setestanga funker best på hunder som ikke løper skikkelig forran. Stanga er litt fleksibel og går ikke alltid helt tilbake i fullstendig rett form etter å ha blitt dratt til siden, men det har ingen praktisk betydning. Men den er dyr. Er man litt hendig kan man sikkert lage tilsvarende til en mye billigere penge. Det er bare en glassfiberstand med fester som er borra litt i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 15. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Problemet er jo at jeg ikke finnes hendig. Hva betalte du for den på Selverkstedet? Fant ingenting på hjemmesidene deres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Betalte det samme som i linken din tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts