Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny layout, nye bilder, filmer ++++

Line_

Recommended Posts

Nå har jeg lagt ut masse nytt på siden min, trenger deres mening!!!!!!!!! :( Kan dere se om det er noen feil/mangler eller noe som ikke funker? Det hadde vært topp!

Gjesteboka blir heller ikke trist hvis dere legger igjen en hilsen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Nå har jeg lagt ut masse nytt på siden min, trenger deres mening!!!!!!!!! :( Kan dere se om det er noen feil/mangler eller noe som ikke funker? Det hadde vært topp!

Gjesteboka blir heller ikke trist hvis dere legger igjen en hilsen! :(

Når jeg hovrer over linkene forsvinner teksten (Mozilla Firefox), ellers synes jeg sida så grei ut. Husk at mange (litt store) bilder er pyton for de av oss som bare har ISDN eller analog line.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at det er litt irriterende at den forsvinner når du legger musa over, ellers var den veldig fin :(

Men den mangler jo en link til oss da :(

Har jeg ikke linka til deg, hmm.. Trodde bestemt jeg hadde gjort det jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH :D

Så fin den nye layouten hadde blitt ;)

Dette kan du =D> =D>

Fargene var behagelige å se på, og alt passet fint sammen :D

Masse flotte bilder og filmer + at det ble fint når fargen ble svakere ;)

Noen tips/pirk

- du kunne gjort bildet + banner på toppen bittelitt mindre slik at man slapp og "bla bortover"

- På gavene er det alltid kjekt å ha med adressen til den du har fått gaven fra :D

- På sidene om Felix og deg kunne det vært ett bilde eller 2 som hadde noe med temaet på "undersiden" å gjøre :D

Eksempel: utstillingsbilde på utstilling-siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH :D

Så fin den nye layouten hadde blitt ;)

Dette kan du =D> =D>

Fargene var behagelige å se på, og alt passet fint sammen :D

Masse flotte bilder og filmer + at det ble fint når fargen ble svakere ;)

Noen tips/pirk

- du kunne gjort bildet + banner på toppen bittelitt mindre slik at man slapp og "bla bortover"

- På gavene er det alltid kjekt å ha med adressen til den du har fått gaven fra :D

- På sidene om Felix og deg kunne det vært ett bilde eller 2 som hadde noe med temaet på "undersiden" å gjøre :D

Eksempel: utstillingsbilde på utstilling-siden :P

Takk takk! :P

Hva mener du med at banneret er for stort? hmm...jeg må ikke bla noe? :?

Har tenkt på det med adresser til sidene, men jeg har ikke fått ordnet det.. ;)

Det med bilder på utstilling osv. var et godt forslag! Det skal jeg gjøre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :D

Hva mener du med at banneret er for stort? hmm...jeg må ikke bla noe? :?

Har tenkt på det med adresser til sidene, men jeg har ikke fått ordnet det.. :D

Det med bilder på utstilling osv. var et godt forslag! Det skal jeg gjøre! :D

Helt på toppen av siden din har du ett bilde av Felix inne i en blomst og skriften "Black Mails Felix Fabula"

På skjermene mine (har sett den med forskjellige størrelser) ser jeg : "Black Mails Felix Fabu" (halve L'en)

Okay, er jo fint for de som har sendt awarden/gaven å bli linket til...

Versågod for forslagene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Banneret synes helt finnt for meg men :? Hva slags oppløsning har du? :D

Akkurat den pc'en jeg siter på nå 1440 X 900

Men vanligvis bruker jeg 1024x768 eller 1280x1024 og så vidt jeg kan huske har det blitt sånn på de andre pc'ene og' får høre hva de andre sier om de må bla bortover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...