Castella Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Jeg leter etter noen som vil ta over plassen min på dette agility sommer kurset. Da det dessverre ikke passer likevel. http://gauldalhk.com/system/files/Invitasjon+ukeskurs+agility+2013.pdf Det er en fantastisk flink instruktør så jeg tror kurset blir rå bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Jeg vil skikkelig, men jeg kommer ikke hjem før 4-5 juli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 11. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Jeg vil skikkelig, men jeg kommer ikke hjem før 4-5 juli jammen...kurset er jo drit bra!! flere andre fra Asker som også skal. kom hjem føøøør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 jammen...kurset er jo drit bra! flere andre fra Asker som også skal. kom hjem føøøør! Du aner ikke hvor mye jeg vil det, men da stryker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Jeg skal allerede, ellers ville jeg gjerne arvet plassen din:-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 11. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Jeg skal allerede, ellers ville jeg gjerne arvet plassen din:-)) Å så hyggelig da da sees vi kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 11. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Du aner ikke hvor mye jeg vil det, men da stryker jeg... PYTT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts