Papillon Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Hei! Ønsker å kjøpe puppia sele® i størrelsene medium/large, for en billig penge. Kan godt være brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 (endret) Jeg har puppia mesh seler i str M og L liggende, må ha nye sele til valpen så de er ledgie så snart jeg får tak i en ny. Regner med å ha det i orden før helgen. Kan gi deg en tilbakemelding så snart jeg har fått kjøpt/bestilt ny til Lykke Begge selen er brukt en mnds tid hver. Edit; M - grønn L - rød Endret 10. Juni 2013 av *mokken* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Har en rosa puppia classic harness str medium om det er av interesse?Andrea, på ipad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 10. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Jeg har puppia mesh seler i str M og L liggende, må ha nye sele til valpen så de er ledgie så snart jeg får tak i en ny. Regner med å ha det i orden før helgen. Kan gi deg en tilbakemelding så snart jeg har fått kjøpt/bestilt ny til Lykke Begge selen er brukt en mnds tid hver. Edit; M - grønn L - rød Medium, tror du det passer til en 3mnd gammel bc tispevalp eller tror du L blir bedre? Har en rosa puppia classic harness str medium om det er av interesse? Andrea, på ipad Roosa er fint! Tror jeg skal stikke innom dyrebutikken og se hvor store de egentlig er. Har en følelse av at medium egentlig er litt lite i Puppia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Medium, tror du det passer til en 3mnd gammel bc tispevalp eller tror du L blir bedre? Roosa er fint! Tror jeg skal stikke innom dyrebutikken og se hvor store de egentlig er. Har en følelse av at medium egentlig er litt lite i Puppia Veldig usikker egentlig, kommer an på størreslen hennes og dybden på brystet. Kelpievalpen måtte ha M den første mnd, og da måtte vi opp til L fordi M selen ble for kort mellom bryst og albuer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Mål rundt brystet er vel det enkleste Min kan stilles ut til 48cm rundt brystet. Passet whippeten min inntil hun var 9 mnd ca. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Puppia er ikke kult lenger altså.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Puppia er ikke kult lenger altså.......... ganske utrolig du får helt lik sele i richo også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Puppia er ikke kult lenger altså... Som det ble nevnt i tråden så er hun bare forhandler i Norge. Om du kjøper puppia fra utlandet, spiller jo det ingen rolle. Da støtter man ikke DHH damen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Hører dette med i en salgstråd...?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 13. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Avventer litt. Vi skal til Stockholm i slutten av måneden, kanskje det er noen billige seler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Ebay har billige seler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Som det ble nevnt i tråden så er hun bare forhandler i Norge. Om du kjøper puppia fra utlandet, spiller jo det ingen rolle. Da støtter man ikke DHH damen. Noe jeg ikke har fått med meg tydeligvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts