Gå til innhold
Hundesonen.no

Chicka på tur!


Renate A

Recommended Posts

Vel når jeg blir dårlig med ørebetennelse så blomstrer Chicka opp og blir bedre og bedre, snakk om dårlig timing, men sånn er det å ha dyr.

Jeg er selvfølgelig kjempe Banana [fun] =D> for at hun viser så fremskritt og pakker på meg lue og kjeledress, knasker litt Paracet og går på tur med gullet.

Her er noen bilder fra ettermiddagsturen vår.

kveldvinter.jpg

Her sitter Chicka utenfor gavebutikken vedsiden av dyrlegen, hun venter på tur for å komme inn og veie seg. Det var en pusekatt der inne uten bur, så vi fant ut at vi ventet ute. :mrgreen:

kveldvinter01.jpg

"Kom igjen modern her lukter det noe godt altså..fort fort..."

kveldvinter02.jpg

Chicka må stå stille og vise frem sitt nye dekken (er det ikke fiint??)..ikke populært fra hennes side, man står ikke stille på tur. [-X

kveldvinter04.jpg

Her trener vi litt innkalling, men Chicka syntes det er litt rart for jeg sitter på huk, ikke står. #-o

Beklager litt røde øyne (får de ikke bort:crash :censored ) og noen uklare blider..ikke lett med plutselig aktivhund, kulde og trykke på knappen i riktig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at hun er på bedringens vei! Selvom det passer litt dårlig at du blir syk når hun blir frisk :( Var selv ute og trena kl 01 i natt, da var Lisa klar for apporttrening. Hva gjør man ikke for den firbente...?

Du er syk assa....! :wink: Eller var det engasjert man kaller det...? 8)

Kjempe flott at Chicka er i bedre form!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at hun er på bedringens vei! Selvom det passer litt dårlig at du blir syk når hun blir frisk :( Var selv ute og trena kl 01 i natt, da var Lisa klar for apporttrening. Hva gjør man ikke for den firbente...?

Hi hi der er vi to faktisk...gikk ut med Chicka sånn i ett tiden jeg også og trente litt med hun på slutten av turen, bare rolig LP på oss da. :wink:

Kall meg gal!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...