Gå til innhold
Hundesonen.no

Masse bilder fra hytteturen i nyttårshelgen! =)


Marianne

Recommended Posts

Jeg kommer ikke over hvor kul Tequila ser ut :(  :(  

Jeg har alsri sett noe lignende..Moder jord hadde en festlig dag når hun lagde den lille mixen :wink: Rett og slett vakker er hun med den platinablonde manken. Snuppe assa 8)

Det var utrolig hyggelig skrevet Annette!!!!! :mrgreen: :mrgreen: Du har jo hatt æren av å møte det lille platinablonde monsteret også....! :wink:

Det ser ut som om hun mister løvemanken sin nå... Hun røyter den vekk og den blir tynnere og tynnere... :( Det er jo litt vanskelig å se det skikkelig på bildene, men det blir mindre... Snufs! Ganske merkelig å tenke på at hun var helt lys og langhåret på hele kroppen som liten, sånn som manken...! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fine bilder!

Vi "flyktet" også til hytta i nyttårs helga, men jeg var ikke like flink til å ta bilder...Jeg hadde med kamera,men må ha glemt å bruke det noe særlig :?

Valpen min på 12uker fant også ut at det var kjempe gøy å grave hodet ned i snøen :( Vi har ikke noe særlig snø hjemme, men på hytta var det masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fine bilder!

Vi "flyktet" også til hytta i nyttårs helga, men jeg var ikke like flink til å ta bilder...Jeg hadde med kamera,men må ha glemt å bruke det noe særlig :?

Valpen min på 12uker fant også ut at det var kjempe gøy å grave hodet ned i snøen :( Vi har ikke noe særlig snø hjemme, men på hytta var det masse!

Du må jo huske å ta masse bilder nå som hun er baby da! Den tiden går jo så fort! Viktig å forevige den vet du! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo huske å ta masse bilder nå som hun er baby da! Den tiden går jo så fort! Viktig å forevige den vet du! :wink:

Ja, jeg vet det, men jeg glemmer det liksom hele tiden og kameraet er halvveis i stykker... :oops:

Men nå ønsker jeg meg meg nytt kamera til bursdagen min i slutten av denne mnd og da er det full sjerping hvis jeg får det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så heldig du er!

Og så koselig det så ut, mine hunder elsket også å grave snøhule, "heldigvis" hadde ikke de så lang og vakker pels. :wink:

Innimellom så har jeg lyst til å finne fram barbermaskinen...! Pelsen hennes er som en borrelås, alt setter seg fast... Grrr :wallbash:

Men hun er jo utrolig søt da!!!! :iloveu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...