Malamuten Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Jeg og noen venner lurer på og ta en tur til tyskland i juli, og lurer da på hvor man reiser på disse kriteriene: - Litt stramt budsjett (ser det er ganske drøye priser på overnatting i byene vertfall) - Gjerne i nerheten av kiel (vi tar color line nedover, har med bil men kan tenke oss noe relativt i nerheten maks 2 timer og kjøre feks) - Vil bo i nerheten av kysten (slik at det er mulig og ta et par dager på stranda, men kan godt kjøre litt for og komme dit) - Gjerne en dyrepark/fornøyelsespark e.l. (noe som passer for små barn typ 3 år) i nerheten - Barnevenlig område (iom at vi har med barn) Så, noen som er kjent i tyskland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Bare helt from the top of my head: Berlin er dritdyrt så der ville jeg ikke sikta meg inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Nei, det tror jeg nok.. Virker som det meste som er sentralt er dyrt, men vi trenger ikke sentralt så lenge vi har en strand og noe underholdning for oss og barnet så har vi det vi trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jammen herrejemini. Dra til Polen, Gdansk er superdupert, latterlig billig og de har kjempefine strender Elsker, elsker Berlin; men Polen er mer budsjettvennlig - og undervurdert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jammen herrejemini. Dra til Polen, Gdansk er superdupert, latterlig billig og de har kjempefine strender Elsker, elsker Berlin; men Polen er mer budsjettvennlig - og undervurdert Definitivt! Kjør evt. til Sverige og ta båt til Polen eller Litauen. Men om billig ferie er målet så ta den korte turen over grensa fra Tyskland, så halverer dere kostnadene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jammen herrejemini. Dra til Polen, Gdansk er superdupert, latterlig billig og de har kjempefine strender Elsker, elsker Berlin; men Polen er mer budsjettvennlig - og undervurdert Satt og så på gdansk i går, absolutt på listen om resten blir med på turen. Blir mange timer og reise for en stakkar liten tass, ellers hadde det ikke vært et spm en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts