Guest Gråtass Skrevet 19. Mai 2013 Rapporter Skrevet 19. Mai 2013 http://www.dyrebar.no/artikkel/politihunder-samfunnets-voffere-20370077 Med noen små skjønnhetsfeil, så var det en fin artikkel om tjenestehunder syns jeg. Siter
julnil Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Hvilke skjønnhetsfeil?Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter
Ozzy Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Fin artikkel, men jeg skjønte ikke helt hvorfor hu Silje skulle være med på bildene? Siter
marjea Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Fin artikkel, men jeg skjønte ikke helt hvorfor hu Silje skulle være med på bildene? Sikkert fordi det er hu som har skrevet artikkelen, og da vil'a ha mest mulig cred og PR..? Siter
Guest Gråtass Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Hvilke skjønnhetsfeil? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Bare noen små detaljer som at det ikke kun er PHS sine instruktører som tester, at det er flere grener innen politihund, enn bare patruljehunder og at det faktisk er folk som selger hunden sin til politiet for utdanning, men ellers en hyggelig sak. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Bare noen små detaljer som at det ikke kun er PHS sine instruktører som tester, at det er flere grener innen politihund, enn bare patruljehunder og at det faktisk er folk som selger hunden sin til politiet for utdanning, men ellers en hyggelig sak. Sistnevnte så skriver du selger hunden, ikke bare levert den inn for trening og utdannelse som artikkelen sier, vesentlig forskjell når den er solgt. Ellers ok artikkel, anbefales å lese til visse standhaftige i nylig bruksschäfertråd hvor det ble påstått at det var så lite man kunne se og vite om hundene før de ble voksne.. Men hey, de tar vel feil de som driver med dette.. De lærer vel å bli politihund av å se på de andre. XO var bare kul Siter
Gjest Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Hvilke skjønnhetsfeil? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Overskrifta er en skjønnhetsfeil i mine øyne..... Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Overskrifta er en skjønnhetsfeil i mine øyne.... Voff! Siter
Recommended Posts