Nirm Skrevet 19. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2013 Selger et stykk Bende IPO arm med et ekstra overtrekk (voksenarm, venstre). Det trekket som sitter på er noe slitt, men det andre er helt nytt. Pris kan sikkert diskuteres litt, men jeg tenkte kanskje 800,- for begge deler? Tingene vil ligge i Oslo, og vil være enklest å hentes der et sted. Den er vel samme som denne: Selger forøvrig fordi jeg ikke trener IPO noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Talli sa hun ville ha den, så like greit at den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Synd for Talli at hun var så treg. Men heldig for Noomi, for den er øremerket behandling til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Synd for Talli at hun var så treg. Men heldig for Noomi, for den er øremerket behandling til henne. Hun sier at eieren var treig også sååå skeptisk til behovet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Hun sier at eieren var treig også sååå skeptisk til behovet. Men ikke si til Vida at den skal selges.... Hun vil nok ikke like det, men hun har IPO forbud resten av livet sitt uansett pga kneet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Men ikke si til Vida at den skal selges.... Hun vil nok ikke like det, men hun har IPO forbud resten av livet sitt uansett pga kneet... Jeg skal ikke si det om du klarer si til Talli at hun ikke er ipo hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jeg skal ikke si det om du klarer si til Talli at hun ikke er ipo hund... Stakkars Talli da! Ikke få vist sine talenter. Det er ikke noe som heter "ikke-IPO-hund". Det er kun føreren som det står på. *kjøpe seg en IPO pekingneser neste gang* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Stakkars Talli da! Ikke få vist sine talenter. Det er ikke noe som heter "ikke-IPO-hund". Det er kun føreren som det står på. *kjøpe seg en IPO pekingneser neste gang* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts