Gå til innhold
Hundesonen.no

Marens 1.mai efit


Maren
 Share

Recommended Posts

Dagen startet kl 05 :yawn:

DSC_0001-2.jpg

DSC_0002-3.jpg

06 så vi på Disney junior

DSC_0009-2.jpg

07 så Liam fortsatt på Disney junior ( Mikkes klubbhus)

DSC_0012-5.jpg

08 Dro vi til svigermor

DSC_0028-1.jpg

09 Vel fremme hos svigermor, Liam leker med bilene sine

DSC_0031-1.jpg

kl 10 kom tante Cecilie og alle ungene hennes

DSC_0071-1.jpg

kl 11 satt ungene å så på film i 3D

DSC_0075-1.jpg

kl 12 drev Liam og Aydin og støvsuget

DSC_0166-2.jpg

kl 13 Slappet de to minste gutta av i sofaen sammen

DSC_0193-3.jpg

kl 14 Tittet gutta ut av verandadøra

DSC_0209-1.jpg

kl 15 var Liam sliten og vi dro hjem

DSC_0218.jpg

kl 16 var vi hjemme igjen, jeg strikket og Liam koste pappa

DSC_0222.jpg

DSC_0223.jpg

17.30 så var Liam så sliten at vi skulle ta på pysj, da blir det alltid masse tull og latter

DSC_0230.jpg

DSC_0236-1.jpg

kl 19 skulle jeg lage Hønsafrikassè

DSC_0246-1.jpg

DSC_0248-1.jpg

kl 20 var det klar for litt kos og film, James bond

DSC_0249.jpg

DSC_0250-1.jpg

20.30 var maten ferdig, skulle bare ha oppi kjøttet

DSC_0251.jpg

( glemte å snu bildet :P )

kl 21 så vi fortsatt på film, var ferdig kl 22 så da gikk vi å la oss

DSC_0253-1.jpg

DSC_0254-2.jpg

Lagde egentlig innlegget i går men klarte å slette alt så da ble det nå istedenfor

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Liam må være en av de søteste ungene jeg har sett, de store og blå øynene!

Så ut som en koselig dag. :) (Ble veldig musinnelig på cola og fudgekaramell!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...