Jürgen Hauss Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Har fått overtatt en hund med separasjonsangst og er nysgjerrig på DogTV. Min erfaring er langt fra god men det finnes kanskje forskjellige måter å bruke det på? Noen som har prøvd det her til lands? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Laget en reportasje på det hvor vi pratet med en adferdsekspert, hun mente i alle fall at det ville nok ikke fungere i veldig mye større grad enn det å la tv'n stå på andre kanaler. Men jeg har ikke noen personlige erfaringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Jeg kan ikke tenke meg at det hjelper mer enn en radio... hunder med seperasjonsangst er redde fordi de blir forlatt av flokken sin, det tror jeg ikke en tv kanal kan gjøre så mye med dessverre... har selv en med seperasjonsangst og jeg føler jeg har prøvd alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jürgen Hauss Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Laget en reportasje på det hvor vi pratet med en adferdsekspert, hun mente i alle fall at det ville nok ikke fungere i veldig mye større grad enn det å la tv'n stå på andre kanaler. Men jeg har ikke noen personlige erfaringer. Nettopp. Independece Day er nok langt mer engasjerende. I vår test fikk vi lite å skrive hjem om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Altså, det er klart at en tv-kanal som er tilpasset hunden kan være mer interessant å se på for hunden enn annen tv, men jeg har ingen tro på at det vil hjelpe mot separasjonsangst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jürgen Hauss Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 DogTV Trash-fjernsyn for hunden din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 For min tror jeg det vil holde lenge å sette på Animal Planet ellernoe, han elsker naturprogrammer Han er TV-slave da. Men har ikke separasjonsangst, og isåfall tviler jeg på at det hadde hjulpet. Hvis hunden er såpass redd tror jeg ikke det er så lett å få den til å glemme at den er aleine hjemme ved å ha på TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jürgen Hauss Skrevet 20. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Tenkte å prøve overvåkningskamera med mobilkobling og la hunden være en stund til den begynner å stresse. Lager en ny test på det når det er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 sett på radion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jürgen Hauss Skrevet 21. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Burde kanskje testet disse før jeg gikk hen og abonnerte. I allefall en drøss med episoder for dere som vil prøve. Dog TV på YouTube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Tenkte å prøve overvåkningskamera med mobilkobling og la hunden være en stund til den begynner å stresse. Lager en ny test på det når det er gjort. Kom tilbake FØR den begynner å stresse, så lærer den at det går bra å være alene, fordi du kommer tilbake før han begynner å tenke på å være alene Har selv omplasseringshund med sep.angst, dette har funka for oss (museskritt - alene 1 sek, 2 sek, 10 sek, 2 min ++ når du er oppe i 20 min er det lett å utvide tiden med 10 min og etterhvert en halvtime av gangen. og unngå at han stresser når han er alene). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Kom tilbake FØR den begynner å stresse, så lærer den at det går bra å være alene, fordi du kommer tilbake før han begynner å tenke på å være alene Har selv omplasseringshund med sep.angst, dette har funka for oss (museskritt - alene 1 sek, 2 sek, 10 sek, 2 min ++ når du er oppe i 20 min er det lett å utvide tiden med 10 min og etterhvert en halvtime av gangen. og unngå at han stresser når han er alene). Vi brukte 3 mnd på å komme oss opp til 4 minutter, vi. Ting tar tid. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts