Djervekvinnen Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Jeg har fått i oppdrag å legge til en fil med oppmelding til blodsporprøve,på hjemmesia til hundeklubben. Hvordan legge til fil på hjemmeside? Kan legge til hyperlink,bilder,men aldri lagt til ei fil.. Må fila lagres i et spesielt format? Pdf?word?etc. bruker one.com sin hjemmesidelager. Finns d andre måter å linke til en fil? Er litt rådvill nå!har prøvd over en time uten hell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Har du filezilla du kan bruke? For da blir det veldig enkelt. Husker ikke helt hvordan man gjorde det når jeg brukte one.com sin hjemmesidelager for et par evigheter siden. Med filezilla drar du hvertfall filen helt enkelt forklart over dit du vil ha den, og linker til plasseringen. f.eks. www.hundeklubb.no/dokument.pdf edit: om du bare kan bruke one.com sin tror jeg du må inn på "file manager", men kan nesten ikke hjelpe deg noe mer enn det, for jeg har ikke IE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 Må prøve å lagre den i PDF og kanskje prøve det programmet du nevnte. Gah jeg sliter med dette. I File manager vet jeg ikke hva jeg skal sette inn.. :/ Hadde det bare vært en plass jeg kunne ha lagret den filen og så bare linket direkte dit via hjemmesiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts