Gå til innhold
Hundesonen.no

TROLL varmedekken (hvile) og telt

Gjest
 Share

Recommended Posts

Størrelse 2 (60cm) selges for 400kr. Omtrent ubrukt, ingen slitasje, riper eller mangler. Kan leveres i Osloområdet.

"Sånn som hundekjøreran bruke".

dekken_003.jpg

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dekken enda for salgs, i tillegg til tidligere nevnt telt...

Kangerlussuaq, on 16 Jun 2013 - 4:33 PM, said:
Hvis noen vil ha et billig 100% UBRUKT telt har jeg et Fjällravens AKKA SHAPE R/S 3 til salgs, i farge skogsgrønn. Innkjøpspris 5000kr i 2011, selges for ca 1500kr (evt høystbydende, utsalgspris i dag er enda 5000kr...). Det har ikke vært åpnet, har reservestenger og alt mulig enda. Eneste som er gjort er å klippe av selve produktlappen

2105_img1_598x1196.jpg

Kan leveres på østlandet fom 1 juli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teltet er standard 3mannstelt. Dvs GOD plass til 2 stk pluss hund, intim plass til 3 stk mennesker og hund i forteltet. Forteltet er romsligere enn flere av "tilsvarende" telt.

Hvor bor du? Jeg oppholder meg i Tromsø atm, men reiser til Oslo i Juli, og skal litt rundt om kring ila. sommern :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tja, skal faktisk kjøre fra Oslo til Tromsø ila tiden, men det blir dessverre via Sverige :P Det veier ikke så mye, 3-4 kg, men selve størrelsen er nok det kjipeste. Jeg kan evt prøve å finne ut fraktkostnaden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...