Gjest Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 (endret) Størrelse 2 (60cm) selges for 400kr. Omtrent ubrukt, ingen slitasje, riper eller mangler. Kan leveres i Osloområdet. "Sånn som hundekjøreran bruke". Endret 16. Juni 2013 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Dekken enda for salgs, i tillegg til tidligere nevnt telt... Kangerlussuaq, on 16 Jun 2013 - 4:33 PM, said: Hvis noen vil ha et billig 100% UBRUKT telt har jeg et Fjällravens AKKA SHAPE R/S 3 til salgs, i farge skogsgrønn. Innkjøpspris 5000kr i 2011, selges for ca 1500kr (evt høystbydende, utsalgspris i dag er enda 5000kr...). Det har ikke vært åpnet, har reservestenger og alt mulig enda. Eneste som er gjort er å klippe av selve produktlappen Kan leveres på østlandet fom 1 juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Hvor stort er det teltet da? Plass til mange? Kan kanskje ikke sendes i posten når jeg tenker meg om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Teltet er standard 3mannstelt. Dvs GOD plass til 2 stk pluss hund, intim plass til 3 stk mennesker og hund i forteltet. Forteltet er romsligere enn flere av "tilsvarende" telt. Hvor bor du? Jeg oppholder meg i Tromsø atm, men reiser til Oslo i Juli, og skal litt rundt om kring ila. sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Jeg bor 7 mil fra Mo i Rana så det blir jo et stykke unna Du kjører ikke tilfeldigvis forbi når du kjører til Oslo? Vet du ca hvor tungt det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Hmm, tja, skal faktisk kjøre fra Oslo til Tromsø ila tiden, men det blir dessverre via Sverige Det veier ikke så mye, 3-4 kg, men selve størrelsen er nok det kjipeste. Jeg kan evt prøve å finne ut fraktkostnaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Hvis det er så lett så blir det kanskje ikke en formue i porto? Bare gi beskjed når du finner ut noe så skal jeg tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts