HHC Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Fryseren vår er litt sliten, så om noen vil ha elgbein (bein, uten kjøtt på) eller elgskanker (til sporbruk) rop ut. Finnes i Porsgrunn, ellers skal jeg til Larvik/Sandefjord området i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jeg vil gjerne ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Jeg vil gjerne ha! Skank? --- Alle beina er nå borte (Bare presiserer at det er elgskanker, så de er ikke søte og små ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 5. April 2013 Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Tar gjerne bein og skank jeg :-) hundene her liker "tomme" bein også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. April 2013 Da var alt borte vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts