Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan vite om en nettbutikk er seriøs?

Benedicte
 Share

Recommended Posts

Jeg kom over denne nettsiden http://www.solbrilleroutletdanmark.com/ , og prisene de fører på ellers veldig dyre merker får meg til å bli veeeldig, veldig skeptisk.

Dette må da være falske merker, eller en falsk side? Jeg finner ikke noe kontaktinformasjon på siden deres overhodet, ei heller noen anmeldelser av siden eller noe informasjon på Google.

Det er jo noen briller der som frister veeldig, men om ingen andre har hørt noe positivt om siden så står jeg over :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontaktinformasjon, språk (er det google translate-type språk f.eks), osv. På denne siden f.eks var det bare et kontaktskjema, altså ingen informasjon om hvor f.eks., så det kan bli vanskelig å få tak i dem om noe skulle vise seg å være feil. Er noe som ikke helt stemmer her, tror du bør styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Kanger, fant den når jeg Googlet den amerikanske versjonen av siden. Er nok en svindlerside tenker jeg :P

Ja, den kinesiske kontaktinformasjonen er vel røde varselsignaler så langt mitt øye klarer å se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...