Gå til innhold
Hundesonen.no

Stavmikser - smoothie


Teserere
 Share

Recommended Posts

Jeg har en blender hjemme i norge som jeg ikke gadd å ta med til UK, men savner smoothies veldig. Lurte på å kjøpe en stavmikser, men funker det egentlig til å lage smoothies? Kutter den alt smooth liksom? :lol: Hvor sterk motor bør den minst ha? Hvilken bruker du til smoothies og er fornøyd med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Bamix! Litt dyrere, men fy så god. Du merker stor forskjell på disse i forhold til de billigere variantene av div andre merker. Jeg har selv den litt dyrere modellen med Gordon Ramsay og foreldrene mine har Monoen. Hovedforskjellen er at Ramsays har litt kraftigere motor, men begge fungerer bra til smoothie. Jeg bruker min til det meste, og droppet å kjøpe blender for denne skal også klare å knuse is! Har hørt om flere som har hatt sine i 30 + år. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt lesing av tester tror jeg jeg ender opp med denne Philips HR1372. Den har hele 700 watt, og kommer med masse ekstrautstyr, og det beste er at den har en overkommelig pris :) Skal snart til byen og titte, hvis ikke blir det amazonshopping ikveld :D Bamix var vel den eneste som slo Philipsen, men dobbel pris og ikke noe ekstrautstyr gjorde svaret enklere for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...