Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er neste?

Maria

Recommended Posts

Jeg lurer sånn på hva jeg skal lære Chessea, og i hvilken rekkefølge som lønner seg jeg.

Vi har jo lært inn "dekk", "sitt", holder på med en bra "bli", "bamse"-triks, "vent", og har så smått begynt med "på plass".

Spørsmålet mitt er altså, hva jeg skal lære inn etter hvert, og i hvilken rekkefølge. Sånn med hensyn til lydighet og bronsjemerket.

Kan hende jeg etter hvert må spørre om tips til innlæring også, for jeg er visst en mye dårligere hundetrener i praksis enn oppe i hodet mitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STÅ! Det er veldig lurt å lære inn tidlig. Spesielt med hensyn til utstilling selvfølgelig, hvis du skal drive med det.

Du skulle hatt et grunnferdighetsskjema og se på.. Hmm.. Noen som vet om det ligger noe slikt på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STÅ! Det er veldig lurt å lære inn tidlig. Spesielt med hensyn til utstilling selvfølgelig, hvis du skal drive med det.

Du skulle hatt et grunnferdighetsskjema og se på.. Hmm.. Noen som vet om det ligger noe slikt på nettet?

Ja, det ligger noen linker til GF-skjema i innlegg på Canis. Søk der. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Lili, og dere andre :(

Jeg har lært henne "stå", så det forstår hun når hun allerede står. Men jeg klarer ikke få henne til å reise seg, og stå, fra sitt eller dekk.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...