Tara89 Skrevet 8. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2013 Hei:) Har hørt det er fine turområder og en hundepark i kanadaskogen. Noen som går der? Jeg bor og studerer i sentrum, noen fra Bergen som kan fortelle meg hvilken buss som går dit og hvilket stopp som er nær denne hundeparken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 Hei:) Har hørt det er fine turområder og en hundepark i kanadaskogen. Noen som går der? Jeg bor og studerer i sentrum, noen fra Bergen som kan fortelle meg hvilken buss som går dit og hvilket stopp som er nær denne hundeparken? Hei Du kan ta alle busser som går fra sentrum og til Loddefjord terminal. Du skal da av på stoppet før terminalen, ved Sildaberget. Ca 5 min å gå til skogen da innkjørselen til Kanadaskogen ligger rett over veien fra Dyreklinikken Bg Vest 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tara89 Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Supert, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2013 Ingen årsak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts