Kailani`s Elegant Emma Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Matmor og Emma på 15 uker søker turkompiser i Morvik GI en lyd om du bor i nærheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Vi bor ikke akkurat i naerheten, men er da flyttbare Har en gutt på snart 4 år som er veldig fin med valper, om du vil at hun skal møte noen rolige, voksne hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kailani`s Elegant Emma Skrevet 6. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Hvor bor dere da? sambo har bil,men er på jobb. Jeg er hjemme. Så tenkte å gå tur i Morvik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Sorry, jeg visste ikke at du mente i går Jeg jobber på kvelden, så må bli på dagtid, eller en dag jeg har fri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kailani`s Elegant Emma Skrevet 21. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 har du tid om en ukes tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Når mezzi flytter til oss kan vi nok fint være med på tur. Men vet ikke når han kommer helt enda. Han er snart 2 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Kanskje vi kan bli en liten gjeng :-) vi bor på Tertnes. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kailani`s Elegant Emma Skrevet 22. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Ja det hadde vært koselig her på Morvik er det et lite fjell, flott sti opp veldig fint å gå der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kailani`s Elegant Emma Skrevet 28. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Vi kan også ta bussen til Tertnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Er det den toppen som begynner på G? Geitanuken? Den turen vil jeg gjerne ta sammen med noen, for jeg aner ikke helt hvor jeg skal gå. Jeg har uansett bil så jeg kommer meg lett rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kailani`s Elegant Emma Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Ja det stemmer gi en lyd når du har tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts