Lizzie Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 kan synes tapt. Og vinneren?????? Vi gir ikke opp enda! 8)
Basse Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Haha Også SÅ "slappe-av-og-trur-jeg-er-kul-samtidig-som-jeg-egentlig-vet-at-jeg-har-gjort-noe-galt" stilling
lena Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Ja, hvorfor ikke. Djacko elsker å ligge i sofaen med bena rett til værs. Da bruker han HELE sofaen - og får lov til det. Får vi besøk legger han seg i senga si :mrgreen:
Lizbeth Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Skrevet 1. Januar 2006 Hun var søt der hun satt. Den kampen tapte valpen før den kom skikkelig i gang. Ingen hund i sofa eller senger.
zorbas Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 Hehehe Vi har det san vi også, 3 boxere som breier seg ut.
Maria Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 Så nydelig.. Kjenner til den stillingen der ja..
Guest Jonna Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 Nydelig hund Selv så har vi to vinnere i huset... i morgen får vi ny sofa. Jeg elsker å ha hundene i sofaen! Tror nok de vinner igjen, men det blir nok ett teppehjørne til dem der :oops:
Lizzie Skrevet 2. Januar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 Nydelig hund Selv så har vi to vinnere i huset... i morgen får vi ny sofa. Jeg elsker å ha hundene i sofaen! Tror nok de vinner igjen, men det blir nok ett teppehjørne til dem der :oops: Ja det er jo kos, men hun skal egentlig bare få komme opp når vi gir henne lov...men hun velger å ikke forstå akkurat den!
Vala Skrevet 2. Januar 2006 Rapporter Skrevet 2. Januar 2006 Ja det er jo kos, men hun skal egentlig bare få komme opp når vi gir henne lov...men hun velger å ikke forstå akkurat den! Hehe, må jo le da... kjenner meg igjen i akkurat den der..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar