MegaMarie Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jeg har fått bildekick i det siste Så jeg tok litt bilder av konkurransetreningen vi hadde på søndag. Fin fin hundeklubb som har konkurransetrening hver søndag Utålmodig Sheltie på start Pyrre i farta! En søt liten Border Collie valp på sosialisering og miljøtrening Risk Flygende Labrador Flygende Risk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Kjempefine bilder! Nå fikk jeg lyst til å trene ag igjen, men har nok en litt for stor og tung rase nå kjenner jeg.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Fine bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 En søt liten Border Collie valp på sosialisering og miljøtrening JEG FÅR IKKE TIL Å SKRIVE UTENFOR Kjempefine bilder! Men, hvorfor er valpen rød i øret og på halen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Tusen takk Den er ikke rød på halen, det er linen. Men i øret er den rosa da, og det er vel normalt? Solen kom bare litt bakfra så det lyste opp øret bakfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Kjempe fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Mange fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts