Irenen Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 kl 01: Vi legger oss. Taxi ligger alltid i bia beden sin når vi legger oss, men er alltid i senga vår på morningen. Kl 10: Har våknet, og slumrer i senga. Taxi og Nora koser seg Kl 11: Morgentur med hundene. Etterpå får de mat, og vi gjør oss klar til en litt lengre tur (for jeg har fri på fredager, lucky me ) Kl. 12 - 15: Vi er ute i skogen og koser oss. Kl. 16: Hundene slapper av etter å ha fått mat igjen. Taxi plager Luna litt Hun knurrer litt, men Taxi vet akkurat hvor grensa går. Kl. 17: Jeg rydder og vasker opp, men siden jeg ikke vil vise bilde av det rotete kjøkkenet mitt, så får dere heller et bilde av jentene Kl. 18: Jeg er på vei til Linderudsenteret en tur. Og dette var eneste grunnen til at jeg dro dit egentlig Men så endte jeg opp med å kjøpe en topp også Kl. 21: Ser på opptak av Idol. Nora er fanghund Kl. 22: Sitter fortsatt i sofaen og ser på TV. Luna vil også være fanghund En helt vanlig fredag med andre ord 6 Siter
Aya Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Så ut som en skikkelig fin hverdagsdag! Du har innmari fine hunder altså - og Nora er jo bare heeelt knusbedårende. Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Søte hunder Så ut som en fin dag med fint turvær Siter
Puttiva Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Fine kosehundene Så ut som en deilig dag! Siter
Guest LXT Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Koselig efit Nora har blitt stor altså, tiden flyr! Siter
Irenen Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Så ut som en skikkelig fin hverdagsdag! Du har innmari fine hunder altså - og Nora er jo bare heeelt knusbedårende. Nora er god altså Selv om hun er en pøbel og en tyv, så er hun kjempeherlig! Jeg bare håper hun slutter å spise ALT snart, for her om dagen prøvde hun å spise et knust glass (slapp heldigvis unna med et par småkutt på tunga). Søte hunder Så ut som en fin dag med fint turvær Ja, de er ganske så søte alle tre Og fint turvær liker vi. Er så deilig å se snøen smelte og våren komme Herlighet du har nydelige hunder Hihi, takk Koselig efit Nora har blitt stor altså, tiden flyr! Nora er blitt kjempestor. Eller, jeg tror egentlig ikke hun er stor for rasen, men hun er nå 6 1/2 måned og veier ca 20 kg. Er veldig spent på hvor stor hun blir. Vil tippe 25-26 kg omtrent Siter
Irenen Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Fine hunde Fine hunder og Fin EFit Takk Koselig at det er flere som synes vovsene mine er fine Siter
SiriEveline Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Det så ut som en skikkelig koselig dag!! Siter
Recommended Posts