Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

kl 01: Vi legger oss. Taxi ligger alltid i bia beden sin når vi legger oss, men er alltid i senga vår på morningen.

kl01.jpg

Kl 10: Har våknet, og slumrer i senga. Taxi og Nora koser seg :)

kl10.jpg

Kl 11: Morgentur med hundene. Etterpå får de mat, og vi gjør oss klar til en litt lengre tur (for jeg har fri på fredager, lucky me :D )

kl11.jpg

Kl. 12 - 15: Vi er ute i skogen og koser oss.

kl12.jpg

IMG_1984.jpg

IMG_1979.jpg

Kl. 16: Hundene slapper av etter å ha fått mat igjen. Taxi plager Luna litt :P Hun knurrer litt, men Taxi vet akkurat hvor grensa går.

kl15.jpg

Kl. 17: Jeg rydder og vasker opp, men siden jeg ikke vil vise bilde av det rotete kjøkkenet mitt, så får dere heller et bilde av jentene :)

kl16.jpg

Kl. 18: Jeg er på vei til Linderudsenteret en tur.

kl18.jpg

kl18-2.jpg

Og dette var eneste grunnen til at jeg dro dit egentlig :P

kl19.jpg

Men så endte jeg opp med å kjøpe en topp også :ahappy:

kl20.jpg

Kl. 21: Ser på opptak av Idol. Nora er fanghund :)

kl21.jpg

Kl. 22: Sitter fortsatt i sofaen og ser på TV. Luna vil også være fanghund :P

kl22.jpg

En helt vanlig fredag med andre ord :D

• Like 6
Skrevet

Så ut som en skikkelig fin hverdagsdag! :) Du har innmari fine hunder altså - og Nora er jo bare heeelt knusbedårende.

Skrevet
Så ut som en skikkelig fin hverdagsdag! :) Du har innmari fine hunder altså - og Nora er jo bare heeelt knusbedårende.

Nora er god altså :wub: Selv om hun er en pøbel og en tyv, så er hun kjempeherlig! Jeg bare håper hun slutter å spise ALT snart, for her om dagen prøvde hun å spise et knust glass (slapp heldigvis unna med et par småkutt på tunga).

Søte hunder :) Så ut som en fin dag med fint turvær :)

Ja, de er ganske så søte alle tre :D Og fint turvær liker vi. Er så deilig å se snøen smelte og våren komme :ahappy:

Herlighet du har nydelige hunder :wub:

Hihi, takk :D

Koselig efit :)

Nora har blitt stor altså, tiden flyr!

Nora er blitt kjempestor. Eller, jeg tror egentlig ikke hun er stor for rasen, men hun er nå 6 1/2 måned og veier ca 20 kg. Er veldig spent på hvor stor hun blir. Vil tippe 25-26 kg omtrent :)