Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagmamma i Trondheim?


Tinkie
 Share

Recommended Posts

Hei, folkens.

Jeg starter i jobb på mandag, og separasjonsangsten til Kuro har blitt litt bedre (jeg kan gå og hente posten uten at han dør på seg), men jeg tror nok ikke vi er i nærheten av en arbeidsdag. Jeg hadde egentlig funnet noen som han kunne være hos på dagtid, men på grunn av sykdom ser det dessverre ut til at det faller gjennom.

Så derfor lurer jeg på om det er noen i Trondheim som har lyst og mulighet til å være dagmamma for Kuro? Send meg en PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, folkens.

Jeg starter i jobb på mandag, og separasjonsangsten til Kuro har blitt litt bedre (jeg kan gå og hente posten uten at han dør på seg), men jeg tror nok ikke vi er i nærheten av en arbeidsdag. Jeg hadde egentlig funnet noen som han kunne være hos på dagtid, men på grunn av sykdom ser det dessverre ut til at det faller gjennom.

Så derfor lurer jeg på om det er noen i Trondheim som har lyst og mulighet til å være dagmamma for Kuro? Send meg en PM. :)

Har du sjekket ut Doglife? De har spesialisert seg på dagpass av hund. De holder til i Skaun, men henter og bringer hunder inn til Trondheim. Hanne som driver Doglife er utrolig flink med hund og ei jente jeg i alle fall ikke hadde hatt problemer med å sette hunden min til

http://www.doglife.no/v2/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt om dem, men jeg er student. Jobben jeg skal begynne i, er bare praksisplass, så jeg får ikke noe særlig lønn fra dem. Og med et månedsbudsjett på 3500kr etter at husleia er betalt, har jeg ikke egentlig råd til å betale 3000kr i måneden for hundepass. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...