Anette Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Webmaster harness - størrelse Small (56-68 cm)- som ny da det er bare prøvd på ny pris 736 - selges for 500 evnt bud Doffen ville være med og vise frem: Kjøper betaler frakt, kan overleveres i Oslo/vestfold områdene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Webmasteren er for stor til Odin antar jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Ja. Den er det. Den passet Amiga og nesten Doffen :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg vil prøve BOT-dekkenet!! Sees på trening på fredag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Vil gjerne ha hurtta fleecejakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg vil prøve BOT-dekkenet!! Sees på trening på fredag? Høyst sannsynelig men jeg bor jo ikke så langt unna om jeg ikke kommer Vil gjerne ha hurtta fleecejakka. Okay Sender deg PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Høyst sannsynelig men jeg bor jo ikke så langt unna om jeg ikke kommer Okay Sender deg PM. Da finner vi ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Ja. Den er det. Den passet Amiga og nesten Doffen :-P Om den passer nesten til Doffen, så kanskje den passer helt til Supra da? Problemene med seler er rundt nakke/hals. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Om den passer nesten til Doffen, så kanskje den passer helt til Supra da? Problemene med seler er rundt nakke/hals. Jeg kan godt ta den med til tønsberg så kan du prøve. Den kan godt passe Supra tenker jeg. Sier ifra om jeg skal ned til helga? jeg kan godt evnt finne målebånd og måle bryst omkretser og sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg kan godt ta den med til tønsberg så kan du prøve. Den kan godt passe Supra tenker jeg. Sier ifra om jeg skal ned til helga? jeg kan godt evnt finne målebånd og måle bryst omkretser og sånt *kremt* Nå skulle jeg finne en sele bare sånn for å angi størrelseforhold, og da fant jeg en maken webmastersele. Den lå blandt alt utstyre jeg fikk av Elin i fjor Da trenger jeg vel ikke en til... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 *kremt* Nå skulle jeg finne en sele bare sånn for å angi størrelseforhold, og da fant jeg en maken webmastersele. Den lå blandt alt utstyre jeg fikk av Elin i fjor Da trenger jeg vel ikke en til... hahaha Da er Webmaster selen fortsatt ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 oppdatert førstepost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts