Gjest Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Jeg lurer så på hva et et typisk "kitsch"-bilde (altså et bilde med lav verdi, som er masseprodusert) fra barndommen het... Det er i samme stil som "elg i solnedgang", bare at det forestiller en hjort som står på en klippe (ut fra høyresiden av bildet) med frostrøyk ut av munnen. Den kaller vel i parringstiden, eller noe sånnt nede til venstre er det norsk skog med en innsjø eller myraktig / skog landskap. Og hele bildet har en veldig dus farge. Noen som vet hva det het? Jeg har nesten lyst å ha et sånt omså inne i en bod, for det var så fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Vet hvilket bilde du tenker på, men aner ikke navnet på det... og dette var vel veldig hjelpsomt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2013 Haha, hjelper at jeg ikke er alene om å huske det da!! Åååhhh det irriterer meg. Har prøvd å google "hjort + frostrøyk" "hjort + elg i solnedgang" og diverse, but nuthin' helps =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Prøvd å søke på engelsk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Prøv og ha med kitsch i søkefeltet og prøv på engelsk. feks kitsch+deer+ painting/foto evt kitsch+deer+sunset+foto/painting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 http://www.dijitalimaj.com/alamyDetail.aspx?img={13B8B519-C44C-4D5E-B82C-02ADE2080730} ? Edit: ånei, glemte at det skulle være klippe og solnedgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Nesten! Men den skal liksom stå akkurat sånn, bare speilvendt (altså pekende andre veien), og fra en klippe. Agh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Vet jeg ikke har funnet rett nå, men syntes den var litt morsom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts