Gjest Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Bia nr 3, 60x70 cm selges. Sort. Veldig lite brukt og har ingen riper eller skader. Ny pris: 649,- Selges for: 300,- Må hentes i Ski. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Hmm, kanskje det kanskje. Du skal ikke på Hellerudsletta i helga? Vi har en, og den er skrekkelig populær, så kanskje ikke dumt å ha en til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Litt seint ute der, jeg skal på Hellerudsletta, men senga er allerede solgt. Hvis det skulle skje at hun ikke skal ha den allikevel sier jeg ifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Det var under en time! Og bare fordi jeg måtte spørre gubben om lov! Jaja, du får si fra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2013 Det var under en time! Og bare fordi jeg måtte spørre gubben om lov! Jaja, du får si fra! Hehe, det var leit da. Men nå er den altså henta og har fått ny eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts