Tavi Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Som sosial pendler med hund vil jeg gjerne bli kjent med fler hundefolk både i Harstad og i Vesterålsområdet. Hadde vært gøy å treftes og både skravlet litt hund og kanskje trent sammen/latt hundene leke sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Vi er desverre få her nord på forumet. Og siden avstandene her er så stor, er det ofte langt mellom oss. Jeg bor selv på andre siden av vestfjorden fra deg. Vi planlegger treff til sommeren i Fauske/Bodø området, men det blir kanskje langt for deg å reise dit. Men mener å huske at det var ihvertfall 1 medlem som bodde i nærheten av deg. kanskje du får tak i vedkomne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Vi er desverre få her nord på forumet. Og siden avstandene her er så stor, er det ofte langt mellom oss. Jeg bor selv på andre siden av vestfjorden fra deg. Vi planlegger treff til sommeren i Fauske/Bodø området, men det blir kanskje langt for deg å reise dit. Men mener å huske at det var ihvertfall 1 medlem som bodde i nærheten av deg. kanskje du får tak i vedkomne Ja, jeg har sett det etter hvert Tavis oppdretter er her på forumet (dog omtrent like ny som meg), så kanskje henne du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Jeg så det i presentasjonstråden din tror jeg, at noen sa at de bodde der i nærheten av deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Jeg så det i presentasjonstråden din tror jeg, at noen sa at de bodde der i nærheten av deg Var ikke i min tråd, men i Alzenas tråd husker jeg noen skrev noe slikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Hei! Jeg bor i Tromsø, men foreldrene mine bor i Harstad, og i perioder er jeg ganske mye der. Jeg blir gjerne med på noe hvis jeg er i området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 2. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Ja, det hadde vært gøy du kan jo sende meg en pm, så kan jeg evt legge deg til på Facebook? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Jepp! Sendt deg pm. Jeg har nettopp vært der nå, men skal nok tilbake litt utpå vårparten en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 2. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2013 Har familie i Harstad men bruker kun å være der når NKK har show der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts