Gå til innhold
Hundesonen.no

EDS 2013 30.08-01.09.2013


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

AK hadde jeg faktisk forventet mer da Sveits ligger midt imellom land som er "store" på AK.

Det KAN være plassering også, Sveits er ett DYRT land å reise til. Prisnivået er Norge +.

Jeg trodde også at det kom flere..

4 fra deg, en fra Anne, en fra meg og to fra Brigitta. Norden er i overtall! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg ser nå at siste påmeldingsfrist ikke har gått ut - så statistikken må jo være midlertidig/pågående. Kjekt for dere med fåtallig påmeldte, så kan dere jo hive dere med i siste liten.

Nå er det for eksempel flere bernere påmeldt enn tallene JeanetteH fant tidligere.

På siden over statistikk finner jeg nå også klasseinndelinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Altså, jeg ser nå at siste påmeldingsfrist ikke har gått ut - så statistikken må jo være midlertidig/pågående. Kjekt for dere med fåtallig påmeldte, så kan dere jo hive dere med i siste liten.

Nå er det for eksempel flere bernere påmeldt enn tallene JeanetteH fant tidligere.

På siden over statistikk finner jeg nå også klasseinndelinger.

Åh kult!

ja jeg satt akkurat å tittet på det selv isted og fant ut at PM er utsatt til i morgen. Enda ingen endring på AK.

Går klassene i det rekkefølge som statestikken sier?

Champion-Bruks-Åpen-Junior-Veteran-Unghund?

Foreløpig

4 championhunder - Talli

1 junior - Shy (ingen junior hannhunder foreløpig)

1 unghund - Arya

1 veteran int dagen/2 EDS - Blaze

TJOHEI!! Håper jeg har noen flere venner der nede om jeg vinner veteran, junior og BIR. Ellers får SFX kjørt seg hardt med organisering :lol: I store ringen er dette rekkefølge begge dager (men andre dommere EDS):

Best Veteran Marija Kavcic, SL FCI Group 1 Junior Louis Catalan, PT FCI Group 1 Jorgen Hindse, DK

Ikke at jeg tror jeg har sjangs på alle tre, men det er jo ikke "umulig" :lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Og jeg har da overhodet ikke planer om å dra dit :D.

... kanskje vi skal vedde på hvor mange av dem som nå sier de skal, som ender opp med å dra? *host* :lol:.

Siri har du SETT hvor få påmeldte, du kjenner titteljaget? Siste PM går ut i morgen!

Jeg trenger flere slaver forresten :P Ble brått super stresset... igjen. Lurer på hvordan dette kommer til å gå med 4 hunder?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri har du SETT hvor få påmeldte, du kjenner titteljaget? Siste PM går ut i morgen!

Jeg trenger flere slaver forresten :P Ble brått super stresset... igjen. Lurer på hvordan dette kommer til å gå med 4 hunder?!

*stikker fingrene i ørene og hyler lalalalalalalalalallalala*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da enda godt at jeg ikke har meldt på nakenhunden min. NKK Bjerke rett rundt hjørnet er en ting, men utlandet føler jeg det er greit at de kan ta seg best mulig ut når man først drar så langt :P
Men tenker litt på neste år. Lenge siden jeg var i Paris med Marvin nå.. Samtidig så er det èn dag i Finland, eller en hel uke for å få med seg en internasjonal også. Og en uke av ferien i Finland frister ikke sånn veldig altså :P
Me får sjå.

Du finner sikkert noen slaver Jeanette, de kan jo ikke si nei til Deepeyes-mafian! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kult!

ja jeg satt akkurat å tittet på det selv isted og fant ut at PM er utsatt til i morgen. Enda ingen endring på AK.

Går klassene i det rekkefølge som statestikken sier?

Champion-Bruks-Åpen-Junior-Veteran-Unghund?

Foreløpig

4 championhunder - Talli

1 junior - Shy (ingen junior hannhunder foreløpig)

1 unghund - Arya

1 veteran int dagen/2 EDS - Blaze

TJOHEI! Håper jeg har noen flere venner der nede om jeg vinner veteran, junior og BIR. Ellers får SFX kjørt seg hardt med organisering :lol: I store ringen er dette rekkefølge begge dager (men andre dommere EDS):

Best Veteran Marija Kavcic, SL FCI Group 1 Junior Louis Catalan, PT FCI Group 1 Jorgen Hindse, DK

Ikke at jeg tror jeg har sjangs på alle tre, men det er jo ikke "umulig" :lol::P

Jeg formoder klassene ikke bedømmes i den rekkefølgen, for da kommer jo valpene litt her og der, og det er jo bare snålt.

Jeg skummet de tyske utstillingsreglene, og finner ikke noe om bedømmelsesrekkefølge. Når jeg har vært på utstilling i Sveits før, har berner vært fordelt på tre og fire ringer, så vanskelig å anslå hva som er normal praksis.

Men atte, de løper jo side om side når du sykler, så da kan du vel bruke noe av det?

Jeg ser i hvert fall at vi må ha med bur eller grinder til Foenix, så jeg har armene fri for kelpier :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Fristen er forelenget til 5.august nå.

Kanskje Belgerpia og Siri burde tatt en titt på statestikken :lol:

EDS

Int

Hadde jeg hatt råd til å reise nedover så skulle jeg jaggu meldt på å dratt - men jeg har jo bare ikke råd....... *purk*

Neeei. Nei nei!

Why why WHYY?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...