Donatello Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Hei! Er det noen som vet om det er valpetreff eller hundetreff i Trondheim? Vi bor på Heimdal, men er "flyttbar"! Tenker om flere bruker å treffes til "samme tid" "samme sted"....? Vi er i full jobb, så ettermiddag/helg er best for vår del:-) Har en Cirneco Del`Etna "Etna hund" på 4 måneder. Tror vi er de eneste i Midt-Norge...Det er en mynderase, så vil gjerne treffe andre med mynde også om det er mulg:-) Vi er selv i siste del av 30 åra:-) Klem fra Hilde og Donatello m/fam Siter
Zitka Skrevet 26. Januar 2013 Rapporter Skrevet 26. Januar 2013 Prøv her https://www.facebook.com/groups/217918861619557/ Siter
ToneS Skrevet 27. Januar 2013 Rapporter Skrevet 27. Januar 2013 Og her: https://www.facebook.com/pages/Hundetreff-p%C3%A5-Rotvoll-Trondheim/213794915304952?fref=ts Vi vil gjerne møtes for tur i allefall! (Er ikke i bartebyen for tiden, men blir gjerne med på tur når vi vender snuten sør-over igjen) Siter
Donatello Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Hei dere! Tusen takk for link dere! Skal sjekke ut! Hvilke raser har dere? Ser ut som en er IG i hvert fall? Vil gjerne møtes for tur Tone! Hvor bor du? I nærheten av Heimdal? Håper å høre fra dere! Hei og hå! Siter
ToneS Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Skrevet 29. Januar 2013 Jeg har ei Jack Russel Terrier tispe og ei Tibetansk Spaniel tispe For tiden bor jeg i Bodø, men til sommeren skal vi flytte hjem igjen til Trøndelag. Da er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal bo, men vi er ganske mobile. edit: Og til påske kan vi kanskje gå tur, har ganske lang påskeferie i år Siter
Tinkie Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Skrevet 29. Januar 2013 Jeg har en shiba på 15 mnd, og vi kunne godt tenke oss å bli med på tur! Bor på Ila. Siter
lullu Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Skrevet 29. Januar 2013 Tuppa mi vil gjerne leke, ho treng i alle fall det mener matmor Da hun er litt pinglat. Ho e 14 mnd Siter
Recommended Posts