Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i Bergen


Vanesa
 Share

Recommended Posts

Hej,

Leila är en 16 årig, väldigt kärleksfull, lugn och snäll hund. Hon skulle behöva hundepass emellanåt då hon har svårt att vara ensam. Ofta behöver vi hjälp på vardagar under dagtid, då jag är på jobb men även andra tider och dagar är av intresse.

Vi bor väldigt centralt i närheten av fløybanen så det är väldigt positivt om du bor i närheten.

Har du redan en hund och är i liknande situation, skulle kunna hjälpa varandra under förutsättning att våra hundar går ihop. Eller tycker du om hundar och vill ha lite sällskap emellanåt?

Låter detta intressant? Skriv till mig här eller kontakta mig direkt på 40387187

Vänlig hälsning,

Vanesa

post-11829-0-50263900-1359221150.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sentralt og er en del hjemme på dagtid (jobber ettermiddag/kveld). Har en grei gutt på snart 4 år selv, som er fin med andre hunder og setter pris på selskap :) Men er Leila virkelig 16 år, eller er det en skrivefeil.. :P Hvordan er hun på å gå tur, jeg går gjerne noen timer på fjellet med min på dagen, kan hun vaere med på det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sentralt og er en del hjemme på dagtid (jobber ettermiddag/kveld). Har en grei gutt på snart 4 år selv, som er fin med andre hunder og setter pris på selskap :) Men er Leila virkelig 16 år, eller er det en skrivefeil.. :P Hvordan er hun på å gå tur, jeg går gjerne noen timer på fjellet med min på dagen, kan hun vaere med på det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej , va kul med svar :) kontakta mig på telefon så ordnar vi en träff. Egentligen behöver jag akut hjälp till imorgon måndag redan. ska jobba mellan 10 och 14 och har ingen som kan passa henne. detta kommer lite i sista min och förstår om du inte har möjlighet men du skulle verkligen vara en ängel om du kunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...