Guest Kåre Lise Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Hola hvordan skal en forklare dette.. Til en innleveringsoppgave ønsker jeg å lage en kurve, ideelt kanskje to "oppå" hverandre, en etter formel og den andre variabel etter sannsyngheten eller hva det nå blir, sorry keitete forklart. Er det excel man bruker til sånt? Er litt grønn nu.. Sku gjerne hatt ett enkelt program, online er helt kult bare ta screenshot e.l.? Dytte inn paramatere og sette scala på x,y osv.. hmmmmmmmmm Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Kanskje Geogebra kan funke? http://www.geogebra.org/cms/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Kanskje Geogebra kan funke? http://www.geogebra.org/cms/ Hehe ja jeg så faktisk på det, men geogebra er også nytt for meg. Jeg starta med å legge inn punktene, hvordan får jeg det til å bli en variabel kurve eller hva det nå kalles utifra x antall punkter? Formelen er jo helt grei der, det skal jeg fikse.. Om du skjønner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Hehe ja jeg så faktisk på det, men geogebra er også nytt for meg. Jeg starta med å legge inn punktene, hvordan får jeg det til å bli en variabel kurve eller hva det nå kalles utifra x antall punkter? Formelen er jo helt grei der, det skal jeg fikse.. Om du skjønner? Jeg aner ikke, har ikke brukt Geogebra siden ungdomsskolen. Håper du finner ut av det eller at noen andre kan hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Hva skjedde me å tegne for hånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Hva skjedde me å tegne for hånd? Hehe for så å scanne det inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 F-L-I-N-K! Polylinjer mellom punktene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts