Kaja Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jaa Håper jeg kan få fast deltid om ikke annet, trives virkelig godt i den barnehagen også er det bare 5 min å kjøre! Nå har det også åpnet seg nye muligheter på min allerede ekstisterende jobb selvom frøkna mi flytter. Så jeg blir ikke uten jobb uansett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Jaa Håper jeg kan få fast deltid om ikke annet, trives virkelig godt i den barnehagen også er det bare 5 min å kjøre! Nå har det også åpnet seg nye muligheter på min allerede ekstisterende jobb selvom frøkna mi flytter. Så jeg blir ikke uten jobb uansett Så bra! Jeg har også vært heldig med lokasjonen, bare 10 min på sykkelen, det er jo luksus selv om det ikke er det viktigste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Så bra! Jeg har også vært heldig med lokasjonen, bare 10 min på sykkelen, det er jo luksus selv om det ikke er det viktigste Får du deg hund også nå så er det jo perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Får du deg hund også nå så er det jo perfekt! He he he. Dessverre så har jeg ikke hund nå, er ikke lov å ha hund he jeg bor nå. Så neste prosjekt blir å flytte å få meg hund da (kan nesten ikke vente!). DA vet jeg jo selvfølgelig ikke om det blir like tett på, men har mulighet på hjemmekontor en del og får vel skaffe meg en bil evt om jeg velger å flytte litt utenfor og heller ha hus isteden for leilighet, har ikke bestemt meg ennå, liker veldig godt området jeg bor i, men hadde jo vært deilig med en hage også, dèt kan jeg bare glemme i området jeg bor nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. April 2013 Rapporter Share Skrevet 14. April 2013 uæææ. Jeg skal på jobbintervju på tirsdag Det er driiit skummelt kjenner jeg. Er liksom første ordentlige jobbintervjuet jeg skal på da, for å si det sånn, i ordentlig seriøs jobb. uææææ. Tror det er veeldig liten sjangs for at jeg får jobben da, har jo ingen erfaring, men prøver å lure meg selv til å tenke at jeg bare drar for å vært på intervju liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts