tm100021 Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Det er en liten sjans for at jeg må til Sverige for å parre den ene tispen vår neste helg, og har påmeldt en langhår voksen og en korthår valp på lørdagen og bare valpen på søndagen. Kjipt å tape så mye i påmeldingsavgift På lørdagen er valpen nr 18 inn i ringen, ring 7. Hun er veldig enkel og grei å ha med å gjøre, lett å stille opp og står stødig. Kan også fristilles om handler er klar over kroppspråket sitt Eneste valp i rasen, så forhåpentligvis blir det gruppebedømning også. Den voksne er nr 26 inn ringen, også ring 7. Lite pelstell da jeg gjør det meste på forhånd, bare å børste opp haser og fluffe litt. Hun er nettopp ferdig med løpetid, og har under løpetid vært en veldig myk sjel og litt "daff" så hun trenger en myk hånd Responderer best på masse ros, og ingen nøkking i båndet, overhodet. Veldig enkel å stille opp, glad i godbit. På søndagen er det bare valpen, som er igjen alene i rasen og er nr 54 (!) inn i ringen, ring 6. Forhåpentligvis også gruppe denne dagen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg blir hjemme hvis det er den helgen du reiser, så om du vil la meg så kunne det vært morro å prøve. Om du derimot vil ha noen som vet hva de driver med, vennligst vent på svar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts