Synnikken Skrevet 18. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Hei soniser! Jeg har kjøpt meg en ny voksen tispe, hun er 2 år gammel og jeg kunne fått henne overlevert på NKK Bø, men jeg skal jo ikke dit.. Så er det noen fra Bergen som skal til NKK bø som kan ta henne med hjem? betaler selvsagt noen kr i drivstoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg kommer til bergen i april, om ingen kan kjøre før :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Jeg kommer til bergen i april, om ingen kan kjøre før :-) Er litt sent sånn egentlig, siden jeg vil ha henne i form og trim innen den tid. Og oppdretter bor i Trheim.. hmm, ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2013 Vet du om denne siden? Kanskje den kan hjelpe https://www.easybring.com/#home 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Skal sjekke det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Vet ikke om du har sett det (og sjekket ut allerede), men i NKK BØ-tråden var det vel en som skulle kjøre til og fra Bergen? Håper du finner ut av det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Vet ikke om du har sett det (og sjekket ut allerede), men i NKK BØ-tråden var det vel en som skulle kjøre til og fra Bergen? Håper du finner ut av det! Må se på og eventuelt ta og sende en pm! takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Jeg skal til Bø, men bor jo på Karmøy. Hvis du evt kan få henne hentet eller ordnet med transport herfra (er jo hurtigbåt som kommer innom Karmøy på vei til bergen) så kan jeg ta henne med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts