MegaMarie Skrevet 16. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2013 Nå begynner "luggen" min å bli temmelig lang og ikke mulig å temme. Egentlig ønsket jeg å bare spare ut alt langt, slik som hun her: Nå når luggen min meg til haken, men jeg begynner vel å bli litt lei av den så lang. Men hva skal man da gjøre med den? Noen ideer? Litt eksempler på hva den har vært gjennom de siste årene. Skrålugg Pannelugg En slags skrå pannelugg Slik det er nå, sånn ca, bare enda litt lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Ville spart litt til for å se om du liker det, siden den allerede er så lang. Så heller klippe den kort igjen når du har hatt den lengre en liten stund . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 17. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2013 Style den forskjellig frem til den er lenger? Googler du litt kommer det opp en del, f.eks. http://tartanandsequins.blogspot.no/2012/03/bothersome-bangs-tips-and-styles-for.html?m=1 og http://orchidgrey.blogspot.no/2012/06/how-to-grow-out-your-bangs-and-not-go.html?m=1 . Alt var kanskje ikke like fint (), men jeg likte f.eks. side ponyen på første link og den hvor du trekker luggen litt tilbake og blender med resten av håret (blå bakgrunn) på andre link. Leter du litt rundt finner du garantert mye mer, men ja, utrolig kjedelig å gro ut lugg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2013 Ja, jeg er vel enig med dere. Kjipt å ha spart den så lang, for så å bare klippe den før jeg har nådd den lengden jeg ville teste ut. Jeg tipper uansett at den bare må passere en viss lengde så er den mer kontrollerbar igjen Det er jo alltid slik når luggen vokser ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts