Gulli91 Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Jeg leter etter aktive dobbermann oppdrettere? Har googlet rundt, men de fleste hjemmesidene er utgått på dato/ ikke oppdatert. Noen som vet om ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Litt avhengig av hva du er ute etter, men jeg har sansen for Supreme Guardians. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 https://m.facebook.com/NorskDobermannKlub?id=294513453991747&_rdr Kanskje du finner noen aktive her, klubben har også vanlig nettside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Hvis du ikke må ha norsk så liker jeg Smart Wood Hills =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulli91 Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Har sendt Mail til norsk dobbermann klubb, venter på svar. Jeg er oppvokst med dobbermann. Så nå har min samboer og jeg lyst på en. Var mye med på lydighet, runddering og blodspor. Så jeg er ute etter bra gemytt og bruksegenskaper. Vi bor på gård og har flotte turområder rundt oss. Har lest Supreme Guardians sin hjemmeside opp og ned i kvell. Dette er ikke noe som skjer over natten og vill sjekke ut forskjellige oppdrettere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Jeg ville også sjekket ut Supreme guardians, samt Ansochristos. Briskas i Sverige. Men enig i at det er dumt at det er for dårlig oppdaterte hjemmesider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Vil du ha sportsdober er det to steder jeg følger med: Mezzrows (Sverige) og Black Ballerina (DK). Mezzrowshundene er i tillegg forholdsvis pene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi og Kalizi Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Www.brukshund.net og Tom Thoresen har hatt kull tidligere, er ikke sikker på status i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts