Gå til innhold
Hundesonen.no

På tur i snøen


Karris

Recommended Posts

I dag var jeg og Yrja på en koselig tur i nysnøen!

Klar for tur!

p10100036zo.jpg

Yrja må være verdens mest nysgjerrige hund. "En bil!"

p10100275sn.jpg

Folk rynket på nesa da de så henne med rosa bånd. Jeg kan ikke skjønne hvorfor! :lol: Er visst bare små hunder som kler den fargen...

p10100360pb.jpg

Yrja prøvde stadig vekk å drukne seg i brøytekanten, det var gøy det!

p10100028nb.jpg

Lille krapylet mitt...

p10100547oi.jpg

Det var deilig å komme inn i varmen igjen...

p10100674ap.jpg

...for labbene ble fryktelig kalde da vi var ute i snøen!

p10100663gi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemmen så skjønn hun var :D  

Både jeg og Sico elsker snø! Dumt at vi ikke har det i Bergen for tiden :D

edit: Båndet var jo rått 8)

Hehe, sånn er det her i huset også. Sofus ble helt forelsket i snøen når det lavet skikkelig ned sist (når var det, eh, to-tre uker siden.. .hm, har regna så mye etter den tid...). Så nå, bare det er antydning til rim eller frost på bakken, så skubber han hele forkroppen med hodet ned først, for å "late" som om det er sne... dakkars sne elskeren min... hihi =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er første gang jeg ser bilder av henne. :D  Det må i hvert fall være lenge siden for jeg kan ikke huske det :wink:  

Hun var helt nydelig, koste seg masse i snøen :D

Ja, det tenkte jeg også på! Tror ikke jeg har sett andre bilder av henne enn det på avataren!! Hun er i alle fall ingen skuffelse å se på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenkte jeg også på! Tror ikke jeg har sett andre bilder av henne enn det på avataren!! Hun er i alle fall ingen skuffelse å se på :D

Ligger noen inne på min hund, men ikke mange. :D Grunnen til at jeg ikke har lagt inn så mange bilder av henne, er at jeg har hatt masse problemer med pcen i lang tid. Noen bilder ble slettet, andre måtte flyttes over til en annen pc. Kort sagt masse rør på grunn av at hardisken klikket "litt". Men nå er det i orden igjen, så da skal jeg legge inn bilder som aldri før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...