Gå til innhold
Hundesonen.no

Bærbar gamingpc. Maks 8-9 000


Sanne
 Share

Recommended Posts

Noen som har litt peiling? Prøver søke litt rundt, men er ikke så lett å lete seg gjennom jungelen av anmeldelser osv.

Spill som er aktuelle:
Sims 3
Guild wars 2
Skyrim

Har sett litt på Asus K55V, søstersen har den. Men hun sier at når hun spiller Guild wars 2 på den lenge og "hardt", så kan den finne på å skru seg av... Det kjenner jeg er lite aktuelt. Samtidig er det ikke et krav om å ha dette spillet. Men sims 3 og Skyrim er viktige at maskinen tåler.

Ellers vil jeg ikke ha windows 8, ser mange pc kommer med det nå, men det er rett og slett uaktuelt.

Tar også imot tips om små stasjonære som kan fungere som bordpc, i samme prisklasse. Men helst tips om bærbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar du vil ha 15"?

Jepp helst, men ikke avgjørende :)

Har sett litt på Asus K55VJ... Noen som har peil på den, eller som kan finne ut om det er en bra spillpc. De anmeldelsene jeg har lest gir inntrykk av en bra pc. Og at den vil funke til mitt formål. Men jeg er så skeptisk til w8 altså... Blir vel uansett vanskelig å få tak i uten det... Har begynt å tenke at jeg egentlig ikke kan blånekte på den biten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...