yorkie princess Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Jeg trenger hjelp! Hvordan skal jeg få vekk størknet bæsj i rumpa på to uker gamle valper? Har prøvd med babyolje, men det sitter for godt fast. Mora er flink til å slikke dem, men tydeligvis ikke flink nok.. Siter
Alzenas Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Det bør jo være forhåndsvis enkelt, eller? Myk klut som Ane skriver, med vann på - Så blir det nok bra. Siter
yorkie princess Skrevet 10. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Ja, jeg får prøve å klippe det vekk, for det sitter for hardt til å vaske..... takk for tips.. 1 Siter
SusanneL Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Under kranen på badet - lunkent vann og vask, vask og vask. Klipping høres ut som en risikosport på noe så smått (og det sikkert sitter inntill huden) synes jeg.. Susanne 1 Siter
Ane Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Skrevet 10. Januar 2013 Bæsj skal jo kunne "løses" opp av vann, så jeg har forsatt tro på det 2 Siter
puddellover Skrevet 12. Januar 2013 Rapporter Skrevet 12. Januar 2013 Jeg ville barbert framfor å klippe, hvis man først skal gjøre sånn Siter
Recommended Posts